Szolgáltatásaink

  • Kínálatunkból egyszerűen elvégezhető regisztráció után választhat és rendelhet. Az e-food akár napi egy adag étel kiszállítását is vállalja
  • Kis adag is ételek rendelhetőek
  • Fizetés az első szállítási napon történik, készpénzben vagy SZÉP kártyával (SZÉP kártyával csak a budapesti és az agglomerációban szállító területi képviselőknél van lehetőség fizetni POS terminálon keresztül) vagy on-line fizetéssel (bankkártya, SZÉP kártya) közvetlenül a rendelés elküldésekor
  • Áraink tartalmazzák az áfát és a szállítás költségeit
  • Minimális rendelési érték 1000 Ft/nap
  • A következő heti rendelés leadása a tárgyhetet megelőző hét csütörtökéig történik, interneten, illetve a területi képviselőn keresztül. Az on-line rendelését az e-food.hu oldalról indíthatja.
  • Pótrendelésre illetve lemondásra a szállítást megelőző 2 nappal 16 óráig van mód, hétvégén csak online fogadjuk a rendeléseket és lemondásokat a szállítást megelőző 2 nappal korábban 16 óráig
  • Az alábbi étkezési utalványokat fogadjuk el (hideg- és meleg változatát is):  Edenred
  • A rendelés leadására a következő úton van lehetőség: területi képviselőnknél személyesen a szállítás során, telefonon, de legfőképp online: itt honlapunkon, rövid regisztráció után

Várjuk megrendelését és ízletes ételeinkhez jó étvágyat kívánunk!

Garancia

e-food pénzvisszafizetési garancia, az elállás joga

Amennyiben a megrendelt és kifizetett ételt vissza szeretné mondani, kiszállítást megelőző 2 nappal korábban 16 óráig (Online hétvégén is) lehetőség van lemondani a rendelést. Lemondás történhet e-mailen, interneten keresztül -vagy munkanapokon telefonon- a kiszállítást megelőző 2 nappal korábban 16 óráig. A lemondott étel árát levásárolhatja, vagy a szállító kollégánk készpénzben visszaadja. Amennyiben megrendelő szeretné, lehetőség van a kifizetett és lemondott étel árát egy későbbi rendelés során felhasználni (ezen igényét kérjük, előre jelezze ügyfélszolgálatunkon).

Reklamáció és jótállás

Amennyiben bármilyen sérülést talál a csomagoláson, amely szállítás során következett be, kérjük okvetlen hívja fel ügyfélszolgálatunkat, megtesszük a szükséges és gyors lépéseket és amennyiben alkalmunk van rá, orvosoljuk a hibát! A sérült ételt kérjük, következő munkanapon juttassa vissza szállító kollégánkkal, és a kifizetett étel árát jóváírjuk, vagy kifizetjük (igény szerint készpénz formájában vagy akár levásárlással).

Reklamációkat elektronikusan az alábbi e-mail címeken nyújthat be: info@e-food.hu
A reklamációkat 1 munkanapon belül kivizsgáljuk, ennek eredményéről e-mail-ben tájékoztatjuk.

e-food: szolgáltatásaink